Puls Biznesu
www.gazele.pl
Udostępnienie narzędzi do rejestracji uczestników, dostarczenie panelu administracyjnego
Niektóre wyrazy brzmieniem automatycznie wyzwalają postawy. Słowo gala kieruje nasze konotacje w stronę elegancji, prestiżu - faux pas podczas oficjalnych uroczystości to bowiem rzecz niewybaczalna i często druzgącąca wizerunek firmy na długie lata. Właśnie dlatego podczas organizacji dużych eventów warto stawiać na doświadczenie i technologie - za przykładem firmy Puls Biznesu, która powierzyła nam projekt przeprowadzenia Gali Gazele Biznesu.
Podczas wydarzenia zarejestrowaliśmy 3500 osób. Zastosowaliśmy rozwiązanie, które było powiązane z rejestracją i weryfikowało osoby, które przybyły na Galę a jednocześnie informowało organizatora o laureatach, którzy nie zagościli na wydarzeniu. Dzięki temu uniknęliśmy sytuacji, w których organizator wyczytywał nieobecnych nagrodzonych.